Saturday 14 January 2012

Tawaran asrama

Hai,kawan-kawan..!!!Selamat tinggal..Saya akan ke SMKA Kuala Selangor 18 Januari ni...Nasib baik semalam ibu dah pergi check jalan...kalau tak jenuhlah nk mencari....hhmmmm....dekat area sek tu ada mydin,tesco.......ehh....kejap2...ni nk belajar ke nk shopping..??Dua-dua kot..Mestilah nk belajar...menuntut ilmu agama...dapat pahala lebih....belajar arab.....lagi satu kan....dapat jumpa kwn baik saya semula....dia kawan saya plg happy kat dunia..Namanya Izzati Fatini....Tapi,kan....saya dan kwn2 baik saya yg lain selalu panggil TINOT....KAK TANTI.....TIN....hmmm...banyaklah jugak panggilan die tuu....tp,kitorang tak selalu sgt gelarkan dia camtu.....hmmmm....tak sabarnya nk berasrama....nilah first time mendapat tawaran asrama.. Harap-harap saya boleh tahan tinggal di sana...

No comments:

Post a Comment